Op weg naar Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu Op weg naar Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

Op weg naar Key West

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Key West

Vanochtend rond half tien zijn we op weg gegaan naar Key West. Na een kopje koffie en nadat we de auto weer heel terug hadden gekregen van de valet parking (blijkbaar hebben we genoeg fooi gegeven) zijn we richting de Overseas Highway gereden.

Het is een prachtige route die over verschillende bruggen en eilanden gaat. In totaal is het 150 mijl rijden van Miami naar Key West. Onderweg wisselen bruggen, palmeilanden en helderblauw water elkaar af. Een mooi gezicht. Alleen alles enkelbaans, dus pech als je even achter een boottrailer of een grote camper zit.

Rond twee uur kwamen we aan op Key West. Na het inchecken en na onze kamer bewonderd te hebben in de Inn at Key West, een korte verkenningstocht over het eiland gemaakt. Daarna een korte stop bij de supermarkt (naast de deur) en met een koud biertje voor onze kamer gaan zitten op ons privé terras. Alleen wel volop ingesmeerd met antimuggen spray, we zitten inmiddels onder de muggenbulten ;)

Morgen gaan we met de ferry naar de Dry Tortuga's, een eiland 70 mijl ten westen van Key West, midden in de Golf van Mexico. We moeten ons om 7.15 melden bij de boot, vroeg op dus...

Verslag uit: Verenigde Staten, Key West

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012