Kennedy Space Center & Downtown Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu Kennedy Space Center & Downtown Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

Kennedy Space Center & Downtown Disney

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag een dagje van twee uitersten, eerst hebben we een kijkje genomen bij het Kennedy Space Center. Daarna zijn we teruggereden naar Orlando om even door Downtown Disney te lopen.

Na de koffie (we waren helaas te laat voor het ontbijt) zijn we via de tolweg naar Kennedy Space Center / Cape Canaveral gereden. Dankzij de rechtstreekse tolweg een ritje van een uur. Daar aangekomen konden we op afstand de lanceerinstallatie zien, een mooi gezicht. Zeker als je bedenkt dat daar de Space Shuttles (nu helaas niet meer) en raketten de lucht in gaan. Voor het museum nabij stond nog een space shuttle opgesteld, konden we er toch nog een van dichtbij zien.

Omdat we het vandaag verder rustig aan doen zijn we doorgereden naar Downtown Disney om even rond te kijken. Morgen komen we daar waarschijnlijk niet aan toe, en omdat het complex zo groot is gaan we morgen alleen naar the Magic Kingdom. Het was er enorm druk, veel kinderen die hun ouders om veel te dure dingen vragen ;) . Wij konden ons gelukkig inhouden, wel leuk was het Lego Imagination Center (ik voelde me weer even jong;) .

Na een etentje bij de Outback (laatste keer!) nu even een relaxt avondje op de hotelkamer. Morgen naar the Magic Kingdom, het wordt warm, dus veel water en zonnebrand mee!

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012