Terug in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu Terug in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

Terug in Orlando

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zijn we weer teruggekeerd naar Orlando, waar we de laatste drie dagen doorbrengen. Na een ontbijtje in ons hotel in Bonita Springs zijn we rond half elf vertrokken richting Orlando. In plaats van de Interstate zijn we dwars door het binnenland van Florida gereden. Weer eens wat anders. De route bestond voornamelijk uit slaperige stadjes, vage motels en trailerparks. Wel in een ietwat glooiende omgeving met sinaasappel en citrusbomen.

Na aankomst in Orlando zijn we wat gaan shoppen in de grote malls in de omgeving. De Mall at Milennia en de Florida Mall. Behalve een boekje niets gekocht, maar het was interessant om eens rond te kijken. Binnen was het in ieder geval beter uit te houden met buiten, waar de temperaturen boven de 35 graden uitstegen. We hebben de dag afgesloten met een hapje bij de Cheesecake Factory (net als in de Big Bang Theory, maar geen Penny te bekennen ;) ), waar ze naast een enorme hoeveelheid aan Cheesecakes (wij kozen voor de Raspberry Lemon met Lady Fingers en slagroom) ook warme maaltijden hadden.

Morgen gaan we naar het Kennedy Space Center / Cape Canaveral om de Space Shuttles en raketten te bewonderen. Hopelijk staat er aan de kust een verkoelend briesje ;)

• 07 Juli 2012 - 08:12

Mam:

Ondanks dat " penny" er niet was hoop ik dat de cheesecake lekker smaakte. Het ziet er op de foto goed uit.
    Veel plezier bij jullie "space dagje"
    Liefs

• 07 Juli 2012 - 20:25

Heit En Mem:

Nog maar even genieten de laatste paar dagen.
    En alvast maar een goede reis terug gewenst.
    Hier alles al ingepakt, wij vertrekken morgenochtend 6.00u pt

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012