Home Sweet Home - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Annika - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Annika - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

10 Juli 2012 | Nederland, Elburg

Nog even ontbijten in het hotel voordat we aan onze reis huiswaarts beginnen. Alles ingepakt? Het lijkt erop, dus op naar het vliegveld. Nadat onze auto was gekeurd en oké bevonden, ging alles vlot. Niet teveel oponthoud en het leek wel of we overal wind mee hadden, dus kwamen we zelfs eerder dan verwacht aan op Schiphol.

Gelukkig geen immigratie voor ons dus snel bagage ophalen en achter de deuren worden we opgewacht door Niek's ouders. Rest van de dag houden we rustig; beetje bijslapen (anders is het wel een hele lange dag), de was doen en lekker zelf eten koken. Bijzonder dat je dat kan missen :)

• 10 Juli 2012 - 17:21

Erika:

Klinkt als een mooie, wárme reis! Fijn dat je weer veilig terug bent. Heb genoten van je verhalen. Tot snel!
    Groetjes, Erika

• 12 Juli 2012 - 07:30

Karen:

Welkom terug in het koele, natte Nederland! Bedankt voor alle updates, en wat een mooie foto's! Probeer ondanks de jetlag nog een beetje na te genieten :) Tot snel! Groetjessss

Verslag uit: Nederland, Elburg

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012