A Walk in the Park - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu A Walk in the Park - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

A Walk in the Park

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

De drukte van de stad heeft ons gelukkig niet lang wakker gehouden, dus konden we vandaag uitgeslapen op pad. Wel even wachten tot onze auto weer ergens vandaan werd gehaald.

Vandaag zoeken we eerst de rust op voor een beetje zen in de Japanese gardens, een eindje buiten Miami. Na een heerlijke Aziatische lunch is het heerlijk wandelen tussen al het groen. Overal bankjes aan het water, ondertussen nog wat leren over de Japanse cultuur in Amerika en ik moet toch een keertje leren hoe je die bonsaiboompjes in leven kunt houden.

Na de vierde keer tanken, goh wat zuipt die SUV en nog vind Siemen hem leuk, komen we al snel in de file terecht op weg naar downtown Miami.

Kwart voor zeven, perfecte timing, kwamen we aan bij een ander park. The Miami Marlins ballpark: Miami Marlins vs. Philedelphia Phillies. Konden we al een tijdje naar uitkijken, want het bijwonen van een baseballwedstrijd is toch wel een authentiek stukje Amerika. Blijkt ook een echt familieuitje te zijn. De wedstrijd zelf was goed te volgen, al werd deze voortdurend onderbroken door camerabeelden van het stadion (waren zelf ook even in beeld, alleen Siemen zag het niet), vreemde spelletjes waarbij je goodies kon winnen en voornamelijk vrij irritante muzikale intermezzo's van een oude man op een synthesizer. Al met al een geweldige ervaring en er werd ook nog eens gescoord; uitslag: 6-2 voor de Marlins.

Daarna nog even genieten van Miami op zijn best, met een prachtige verlichte skyline. Laatste nacht alweer in ons hotel. Morgen op naar de Key's :)

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012