Monday Dinner - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu Monday Dinner - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

Monday Dinner

Door: aens

Blijf op de hoogte en volg Annika

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Op een maandagavond uit eten, hoe druk kan het zijn..

Het restaurant naast ons hotel leek goed genoeg dus rond zeven uur begaven we ons door de regen naar de ingang. Waar het dus niet rustig was. We konden ons zelfs aansluiten in de wachtrij, dus werd het eerst maar een drankje aan de bar.

Een kwartiertje later hadden we een tafeltje in een wat 'tacky' aangeklede eetruimte. Terwijl we ons menu bekeken, werd het met etensresten bezaaide tapijt om ons heen soort van schoongeveegd. Een voedselgevecht? Maar nee, dit bleek de manier van schoonmaken te zijn. Veeg alles van tafel en ruim dan de vloer op.

Het eten werd baby rack ribs voor Siemen en Fish&Chips voor Niek. Lekker eten? ja (afgezien van de bijgeleverde niet plaatsbare, laat staan eetbare, cinnamon spread), relaxed eten? nee.. Het eten was er met een goede vijf minuten en door de snelheid waarmee iedereen om ons heen werd weggewerkt, hadden we het gevoel dat we de vaart er ook moesten inzetten. Uit eten gaat hier puur om voedsel binnen krijgen, want tijd is geld. Er zijn nog 30 wachten na u..

Maar goed, niets af te dingen op het eten en een bijzondere ervaring erbij. Ben al benieuwd naar onze resterende eetbelevenissen.

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Augustine

Terug in Orlando

05 Juli 2012

Sanibel Island
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012