Op naar het zuiden - Reisverslag uit Madurai, India van Annika - WaarBenJij.nu Op naar het zuiden - Reisverslag uit Madurai, India van Annika - WaarBenJij.nu

Op naar het zuiden

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

06 Februari 2014 | India, Madurai

Er zitten weer twee reisdagen op. Gisterenmiddag vlogen we van Varanasi naar Delhi, waar we zo'n vijf uurtjes slaap konden pakken na een goede maaltijd in het voor ons inmiddels bekende Jivitesh. 's Nachts om vier uur werden we alweer opgepikt voor de vervolgreis naar Madurai (met transfer in Chennai).

Gelukkig was ons hotel in Delhi zo aardig om half vier de lichten voor ons aan te gooien in het restaurant waar we een licht ontbijt kregen geserveerd. Thee/koffie, mangosap een sandwiches met tomaat, komkommer en sojakaas. Het blijft ten slotte allemaal veganistisch hier.

De vluchten zelf verliepen verbazingwekkend soepel. Geen problemen met check-in (bagage werd automatisch doorgelabeld) en de security checks waren alleen even wennen doordat ze hier aparte rijen voor vrouwen hebben. Als vrouw krijg je wat extra privacy in de vorm van een hokje met gordijntjes. De mannen moeten gewoon open en bloot gescand worden.

Hoe verder we naar het zuiden gingen, hoe meer de zon ging branden. Dat betekent voor morgen dat we de activiteit wat gaan verdelen over de dag. Het voelt sowieso alsof we in een ander land zijn aangekomen. Warm, wat meer ontspannen en vaker een glimlach. En wie klaagt er nou als je 's avonds heerlijk kunt dineren op een mooi, kleurig verlicht dakterras.

• 06 Februari 2014 - 19:55

Mam:

Wat moet ik me voorstellen met open en bloot scannen?
    Dat zonnetje lijkt me ook wel wat want hier regent het.
    Liefs vanuit Elburg

• 07 Februari 2014 - 13:51

Annika :

Ze hebben hier zo'n handscanner die ze bij iedereen even langs het lichaam zwaaien.

• 07 Februari 2014 - 14:28

Erica Van Baalen:

Hallo luitjes, wat leuk om zo met jullie de vakantie te beleven.
    groetjes Erica

Kochi

11 Februari 2014

Van Allepey naar Kochi
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012