Delhi - Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Annika - WaarBenJij.nu Delhi - Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Annika - WaarBenJij.nu

Delhi - Jaipur

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

30 Januari 2014 | India, Jaipur

Reisdag. Vandaag ruilen we Delhi in voor het niet minder rustige Jaipur, ook wel de roze stad genoemd. Met een lunchpakket van ons hotel gingen we op weg. De rit duurde zo'n 6,5 uur maar er was onderweg genoeg te zien. Naast het gebruikelijke nog altijd chaotische wegverkeer met veel getoeter, stond er ook een verscheidenheid aan dieren langs (of op) de weg: schapen, geiten, koeien, honden, aapjes en kamelen. Maar de wegen waren goed begaanbaar en dus viel het mee.

Het was sowieso een verademing toen we bij het hotel aankwamen. Een oud maharadjapaleis in het centrum van Jaipur. Maar met de tuin eromheen was de drukte toch ineens wat verder weg. Wat foto's erbij voor een kleine impressie, er volgen er vast nog meer..

• 30 Januari 2014 - 19:38

Pap En Mam:

Ziet er chic uit. Hopelijk liggen de bedden ook lekker na zo'n lange autorit.

Verslag uit: India, Jaipur

Kochi

11 Februari 2014

Van Allepey naar Kochi
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012