Our last day in the USA - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu Our last day in the USA - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Annika - WaarBenJij.nu

Our last day in the USA

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

23 September 2017 | Verenigde Staten, Portland

Vandaag bleven we in de omgeving van Portland. En wat kan je nou beter doen op de laatste dag dan shoppen, gecombineerd met een paar leuke uitjes. Eerst naar de Premium Outlet in Woodburn, een soort Bataviastad. Even rondkijken en de taxfree zonnebril is weer binnen.

Daarna naar Oregon City, voor het uitzicht op de Willamette Falls en de oude papierfabriek van de Blue Heron Paper Company. Helaas niet open voor toeristen, was interessant geweest om even rond te dolen. Wel prima lunchrestaurant gevonden, Mexicaans dit keer :)

Na de lunch door naar de Washington Mall. Leuk om rond te kijken in de Amazon Book Store (maar toch maar niets kopen want er past maar zoveel in een koffer) en nog wat souvenirs inslaan in de Made in Oregon-Store.

Als laatste nog wat natuur in de stad gevonden in de Japanese Garden. Een mooie rotstuin met veel groen, maar ondanks de zengardens helaas weinig rust. Te klein en teveel toeristen. Dan toch liever die in Florida.

Al met al een heerlijke laatste dag van een prachtige reis. We hebben genoten!

• 25 September 2017 - 00:25

Tineke:

Schitterende foto,s En verslagen.
    Een goeie reis terug. Gr p&t

Verslag uit: Verenigde Staten, Portland

NW-USA

Van Seattle naar Portland (via een omweg:)

23 September 2017

Van Medford tot Bend

16 September 2017

Astoria - Coos Bay
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012