Agra - Reisverslag uit Agra, India van Annika - WaarBenJij.nu Agra - Reisverslag uit Agra, India van Annika - WaarBenJij.nu

Agra

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

02 Februari 2014 | India, Agra

Gisteren hebben we onze reis vervolgd van Jaipur naar Agra. Tussenstop was Fatehpur Sikhri, een oude verlaten stad, die deels tot ruïne in vervallen. Mooi, maar wat ons betreft geen aanrader door te opdringerige 'gidsen' en verkopers.

Ons hotel was wel de moeite waard. Vanaf het dakterras heb je uitzicht op de Taj Mahal. Achteraf was die middag meer geschikt voor een bezoekje aan het marmeren grafmonument, want vandaag stond hij de hele ochtend in de mist. Gelukkig konden we hem van (heel) dichtbij wel goed bewonderen. Maar de klassieke foto's met het parkje ervoor zaten er dus niet in. Alsnog behoorlijk indrukwekkend.

Vervolgens uitchecken in het hotel en 's middags nog even het Agra fort bezocht. Gelukkig konden we daarna nog steeds van het hotel gebruik blijven maken. Dus wat ontspannen op het dakterras voordat we vanavond de nachttrein naar Varanasi pakken.

• 02 Februari 2014 - 14:30

Erika:

Leuk om jullie verhalen te lezen en zo en beetje mee te reizen, geniet ervan samen!

• 03 Februari 2014 - 10:45

Wendy:

Hoi!
    Leuk te lezen dat jullie nog leven en gezond zijn (toch? of al aan de Loperamide?)
    Veel plezier nog, geniet van de pracht & praal!

Bye!
    wendy

• 03 Februari 2014 - 11:29

Jelle Reijenga:

Heey Siemen en Annika,

Schitterend! (Stiekem, om jaloers van te worden ;) ) Geniet der van!

Ik hou jullie in de gaten!

Jelle

• 03 Februari 2014 - 11:43

Annika :

Beiden nog goed gezond, geen klachten. Eten is heerlijk :)
    Verder alles heel indrukwekkend. We vallen van de ene verbazing in de andere.
    Vandaag uitrusten in Varanasi na een lange treinreis.

Verslag uit: India, Agra

Kochi

11 Februari 2014

Van Allepey naar Kochi
Annika

Hoi! Welkom op onze reisblog. Lees hier alles over onze avonturen tijdens onze verre reizen! Natuurlijk mogen de foto's hierbij niet missen.. Wil je op de hoogte blijven, vul dan je e-mailadres in en ontvang een mail wanneer we weer een nieuw reisverslag hebben geplaatst. Siemen en Annika

Actief sinds 17 Juni 2012